15 günde geldi, kalitelerini beğendim diyebilirim elbiseler polyester çoğu öyleymiş. 7,5 aylık bebeğime 9-12 ay aldım tam oldu iyi ki küçük almamışım çok kilolu değil kızım cuk oturdu 👍Suluk mükemmel aşırı sağlam ve asla akıtmıyor keşke yedek alsaydım 🙈 Sadece mavi sandelet çok dandik karton gibi kumaşı ve sert kızıma olmadı, girmedi ayağına sevmedim.Beyaz olan ayakkabı yumuşacık duruşu çok tatlı numarası aynı 20 ama bu tam oldu. Temu alışveriş alt limiti 1700tl yaptığı için daha sipariş vermem ne zaman düşürür eski sisteme o zaman 👌ama ürünler kaliteli tereddüt edenler için paylaşmak istedim 🤗💕
Fiyat toplam 850 tl + 250 tl vergi = 1100 tl tuttu