Bugün oğlumu oyun grubuna götürdüm. 12-18 ay grubu. Benimki 13 buçuk aylık. Hala Yürümüyor, emeklemiyor, uzandığı yerden oturur pozisyona gelemiyor. Prematüre doğduğu için doktor geriden geldiğinç Zamanla yapacağını söyledi. Velhasıl oyun grubundaki tüm çocuklar yüürüyüp emekliyordu. Müzik açılınca dans ediyorlardı. Biz her şeyi oturarak yapmak zorunda kaldık. Artık az çok bişeyleri anladığı için yalnızlığa alışmasın sosyalleşsin istedim ve götürdüm. En son dans etkinliğinde tüm bebekler piste kalktı oynamaya bizimki arkalarından ağladı. O an tüm anneler sordu neden yürümüyor geç kalmadı mı rahatsız mı diye. Biri benimki 10 aylık yürüdü diyor diğeri 8 aylık emekledi 9 aylık yürüdü diyor sizinki geç kalmış deyip durdular. Her çocuğun gelişimi aynı değil desim ve Etkinlikleri tamamlamadan gruptan ayrıldık. İçim o kadar acıdı ki. Yani çok şükür bi sorunu yok en azından doktor öyle söyledi. Ama velev ki var. Bu kadar saçma sapan nispet yapar konuşmalar nasıl yapılıyor anlam veremiyorum. Evet ben çok fazla takıyorum bu durumu zaten. Sürekli aynı durumda olan anneler var mı diye araştırmaktan yoruldum. şimdi görünmüyor belki ama ya ilerde bi ssağlık sorunu ortaya çıkarsa diye düşünmekten uyuyamıyorum. Artık en kötü uzandığı yerden oturur pozisyona gelse sevinçten havalara uçacağım. Bilmiorm aynı durumda olan anneler var mı içime su serpebilecek. 😔