Oğlum 12 aylık ve benden korkuyor sanırım düşerse filan bana gelip sarılmak yerine yanımızda kim varsa ona gidiyo durduk yere sarılmaz ama anneme filan öyle değil sarılır babasına o şekilde üzülüyorum bu duruma bana düşkün değil gibi ben çok kısıtlıyorum başına bişi gelir diye ondan mı acaba evde tek olalım ben kaybolunca hemen ağlamaz ama babası kaybolunca hemen peşinden gider kayınvalidem de otururken cam aldı yerine hayır dedim ağladı kayınvalidem bu senden korkuyo diyince içlendim sizce benim bağım mı yok çocuğumla napabilirim