Kızlar merhaba daha önce de olmuştu şimdi de oluyor yani bir Gidiyor bir geliyor anlamış değilim Daha önce de sağlık ocağına götürdüm Doktor da söyledim istek dedi ama çok fazla var yani vücudunda göğsünde kollarından kolların iç kısımlarında bacaklarımda baldırda yani çok fazla sivilce çıkıyor Yani ben tam emin olamiyorum islik mi yoksa alerjik gibi bir şey mi. Bilgisi olan yazabilir mi başına gelen varsa

