3 ay önce doğum yaptım 2 3 hafta önce dikişin olduğu küçük Bi kısımda kanama akıntı farkettim sivilce gibiydi zaten önemsemedim ben ufak Bi delik oluştu orda sonra dün doktora gittim krem verdi 10 güne geçmezse biraz açıp dikiş atıcam dedi. Başına böyle bişey gelen var mı kremle geçer mi 😟