Bebegım 1 yasında. Ama hep huzursu aglamaklı acayıp sıkılan hıc memnun olmayan bır sanıye durmayan oyuncak asla oynamayan bebek arabası , araçta durmayan devamlı ağlak sabıt durunca ağlama krızı, arabada dahı yolculuk yapamayız yapmayı bırak 5 dk lıl yol zindan olur bize. Cunkı sıkılıyor. 2. Ayından beri böyle doktora sormustım çok önceden haraketli dıyordu. Ama artık yorucu olmaya başladı. Parkta salıncakta bıle durmuyo ayağa kalkıyo. Yanı vakıt gecmıyo bebegımle öyle zor gelıyo ki. Sabah olsun istemiyorum. Çünkü bebegımı alıp vamıt gecırmek mümkün degıl napacagımı bilmiyorum. Havuz aldık balkona koyuyorum 5 dk en fazla sonra kalkıyp ıstemıyo. Ne yapıcam. Etrafınızfa veya sızom bebeklerınkz de böyle mıydo geçer mi. AVM ye gıdıyorız mama sandalyesı oturmaz kucakta durmaz ayakta durmaz ağlayarak eve geliyoruz esımle psikolojik olarak bitik duumdayız. Sadece benım degıl esimnde artık napıcaz böyle diyo. Özür dileyerek yazıyorum resmen cinsel hayatımızı bıle etkiledi. Çünkü hem psikolojik hemde manevı olarak çok coktuk. Kısacası çocuğumuzu memnun edemiyoruz naparsan yapalım nereye gıdersel gidelim sıkılıyo ve asla sabıt duramıyo