Herkese iyi hafta sonları🌸 3,5 aylık kızım var ve bazen nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum elim ayağım bağlanıyor🤦🏽♀️ gündüz uykuları yok denecek kadar az uyursa bile 30-35 dakikayı geçmiyor 3-3,5 saat de uyanık kalıyor sağolsun. Tunny time yapıyoruz ne bileyim işte ayağıyla vurarak müzik çalan bi alet falan var onlarla maksimum 10-15 dakika oyalanıyor hep kucak da gezelim gık demez ama bu da bu sıcaklar da bizi mahvediyor. Dışarı çıkarıyorum temiz hava alsın diye ama arabasında da 20 dakikadan fazla durmuyor. Artık ne yapacağım nasıl oyalayacağım bilemiyorum🤷🏽♀️ lütfen bana öneriler de bulunur musunuz. Herkese şimdiden teşekkürler🌸