ozgeee22 senadggc diş için çok erken tabi bazı bebekler erken çıkarır ama pek diş gibi gelmedi bana takipli doktorunuza bir sorun derim 🙏🏻
aslanaybarsmom 3kedili2bebekli büyük oğlumun 10aylikken üstten çıktı disi altta henüz bisey yokken ☺️
3kedili2bebekli Gul-42 genelleme yapıyorum hanımefendi ilk diş yuksek ihtimal alttan gelir istisnai durumlarda üstten gelir yada sıralama değişebilir
Gul-42 3kedili2bebekli kesınlıkle sıralama cıkış yerı yaşı hep degıskenlık gosterır sız dırek ilk dıs alttan gelır zaten yazmısınız
3kedili2bebekli aslanaybarsmom genel olarak söyledim onu genellikle alttan geliyor ya bende duydum üstten gelen hatta önce köpek dişi gelen bile 😊
bune Merhaba tam emin olamadım fotoğraftan ama benim kızımda da olmuştu beyaz tomurcuk gibiydi aft demişlerdi calgel kullanmıştık.