Selam kızlar, Benim oğlum 1 yaşında suan. Yenidoğduğu zaman 1 haftada hastade yattı. 1. Topuk kanını hastanede almışlar. Sonra bizi sağlık ocağı aradı bebeğinizden kan almamız gerekiyor diye. gittik topuk kanı verdik. 1 hafta sonra bizi Tsh değeri yüksek çıktı sağlık bakanlığı detaylık test istiyor ilaç başlamamız lazım dediler. Kullanmazsa zeka geriliği olabilir, ömür boyu ilaç kullanmak zorunda dediler. biz çok korktuk ama ben özel bir hastanede tekrar kan aldırdım. ve cocukta hiçbir sıkıntı cıkmadı. sağlık ocağında alınan kanlar beklediği için bozuluyormuş. Ordaki hekime kalsaydık cocuguma hasta bile değilken ilaç veriyordu!!! :(