Bebeğim 4.ay aşısını oldu ateşi çıktı bende parol ateş düşürücü şurubu verdim doktorum yazmıştı , vermemle kusması bir oldu . 3 saat sonea ateşi düşmeyince tekrae vereyim belki alır dedim ağzına değince tekrar kustu acaba şurubu mu sevmedi nasıl yapabilirim