boytwo Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim ve rapor almam gerekiyor uzun zaman önce burada bir yazıda okumuştum biri 32.haftaya kadar rapor aldım yazmıştı o nasıl oluyor acaba Dr a gittim en fazla 10 gün verebilirim dedi bilgisi olan var mı
birmelekannesi__ boytwo hamileliğiniz riskli ise ve doktorunuz riskli olduğunu söylerse verirse alabilirsiniz. Onun dışında alamazsınız
crybaby boytwo bende de bel fıtığı olduğu için 20. Haftadan sonra heyet raporu 32. De de çalışamaz raporu yazıldı
MelekAnnesii boytwo ben ilk hamileligim sıkıntılı olunca 9 ay boyunca heyet almak zorunda kalmistim 1 ay sureli veriyorlar sonra tekrar yenileniyor