mekame3 kuruyemiş yiyince süt yağlanıyor diyorlar. Bi de bebeğin memeyi tam boşaltmasını ön süt son süt hepsini almasını sağlamak lazım bunun için de eğer bebk 40ı geçtiyse en az 3 saat aralıklarla emzirin daha sık emen bebekler sadece sütteki suyu alıyo yağlı kısmını alamıyo demişti bana bi doktor tabi emzik tutmuyosa oyalamak çok zor oluyo