Arkadaşlar 44 günlük bebeğim var ilk anneliğim bebeğim sadece açken emzik tutuyor o da ağzından düşüyor sürekli ağlıyor ben hiç birşey yapamaz oldum ne yemek ne temizlik(temizliktan kastım evi toplama) sürekli uyanıyor emzik tutmuyor sadece çok açken tutuyor ben ne yapıcam nasıl emzik alıştırcam nasıl düzene girecek doğru dürüst bişi yiyemediğim için sütüm azalcak diye korkuyorum sürekli kucağımda çok yoruldum yardım edin lütfen