zezey19 Çok geçmiş olsun alerjik gibi duruyor . Gerçi bi ara kızımın vücudunun heryeri sivilce gibi olmuştu vücudu dışın da yüzünde de vardı doktor , doktor gezmeme rağmen sonucunu net bulamadılar ama . En son alerji damlası ile çözüm bulmuştuk şampuanını herşeyini tamamen bitkisele dönmüştüm ve yediklerine de dikkat etmiştim ona rağmen 1 ay da düzeldi . Umarım sizin de hemen düzelir her fırsatta duş aldırmaya çalışın isilik ise belli olur .