Ebruefnan Ya kızlar ciddi bıyık bölgesi kararması var her krem kullanamıyorum emziriyorum 2 aylık bebeğim var ne olur bi akıl verin doğal olarak olur krem olur ne iyi gelir
gozleri_deniz1 Ebruefnan cilt bakımına bile gittim kışın memnun kaldım ama şimdi yeniden belirdi çok güneşede çıkmıyorum ama yinede rahatsız ediyor güneş kremi sabit kullanmak gerekiyor bendeki sivilce yapıyor değiştircem