Yasemince35 Arkadaşlar merhaba, 6 ay 10 günlük bebeğim var. Bugün yastık kullanmaya başladık. Yastık kullanımı için erken mi sizce? (ince pamuk yastık )
Irem_16 Yasemince35 doktorumuz 2 yaşına kadar gerek yok dedi ama bende kullanmak istiyorum artık 😊bekliyorum annelerin fikirlerini 🥰
Rzgr Yasemince35 10 bucuk aylik yastik kullanmiyoruz. 2 yasindan oncede kullanmayi dusunmuyorum. Annem gerek yok demisti.
Zehra_Ens 2 yaşına kadar kullanmıcam ben de. Bebeklerim 5 aylık gerek yok bence neden kullanmak istiyosunuz ki
Yasemince35 Zehra_Ens biraz iri bir bebek ve yastık koydugumda daha rahat edecek gibi hissettim bu yuzden kullanmak istedim
Farahzeynep Yasemince35 kızım 9.5 aylık hala kullanmıyoruz, 2 yaşına kadar zaten gerek yokmuş yastığa.
MirzaVeAnnesi 16 aylık oğlum hala kullanmıyoruz , hastalandığında rahat nefes alsın diye kullanıyorum geniz akıntısı gibi durumlarda vs
Mihraninannesi Yasemince35 ben 1 aydan beri kullaniyorum bas sekli daha da guzellesti annelerin lafini dinleyip yastiga alistirdim 🙈