Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık biraz önce kaka yaptı ve hafif böyle kırmızılıklar vardı nokta nokta benim de aklıma alerji olduğu geldi ama şöyle ki sabahki kakada bir şey yoktu o arada sadece kahvaltı yaptım ve yediklerim aynıydı bilemedim açıkcası takip edeceğim bir de 1-2 haftadır pişik gibi oldu ben sıcaklardan dolayı olduğunu düşünmüştüm acaba bununla bir alakası olabilir mi makat çatlağı vs olabiliyormuş ya ? Pazartesi doktora gideceğim ama size de sorayım dedim başına böyle bir şey gelen var mı ??