Merhabalar 1 yaşında bir kızım var malesef destekli uyuyor bazen emerek bazen de sallayarak uyutuyorum beşiğine koyup poposuna pış pış yaparak uyumuyor çok denedim ve şimdi odasını ayıracağım odası hazır telsizlerim hazır tam teşkilatım hahahaha ama nasıl yapacağım odasında uyanınca destekli bi şekilde uyuduğu için tekrar salla yerine koy nasıl yapacağım nereye kadar böyle devam eder sonuçta odasını ayırınca kendi kendine uyuması gerekmez mi? veya ilk önce destekli uyutmayı mı bıraktırmalıyım?