hhiillaalll teşekkür ederim evet bebeğim 5 ay 17 günlük ama mecbur oldum annemler baktı kızıma sürekli sürekli hastanelik olup duruyordum ayda en az 3 kez serum alıyordum şimdi en fazla 1 hafta 10 gün çekicem ve bitecek ilk gün biraz zor oluyorum ikinci gün daha iyi ama o atakların yanında bunlar sivil ısırığı gibi geliyor insana tek rahatsız eden yanı bence gaz problemi oda Nescafe 3ü 1 arada içtim ben baya faydasını gördüm