Ozlemcy Smyra58 verdim öğürdü günde bikaç kez verdim özellikle uyıcağı zaman bikaç Gün içinde alıştı ama hala bazen inatlaştığı zaman almaz☺️
Sasah1441 Smyra58 canım benim emzik tutmadıysa onu tutması inan daha zor farklı bi emzik olduğu için zor tutuluyor ama bilemedim yinede 🤷♀️
Sasah1441 Smyra58 hadi bakalım inşallah alır biz direk avent verdik bu arada normal damaklı aldı çok şükür çok küçükken verdik ama smotie de aldı ama zor tutuyor ağzında ağır olduğu için ama pek tatlı duruyo 🤣🤣❤️❤️
Smyra58 Resiruh inşallh ya her emzikte dua ederek verdim allahım ne olur tutsun diye diye ama olmadı :)
deletedmom555 Smyra58 Emzik almadımı bebekler hangi markayı denersen dene almıyor biraz büyüyünce alışıyor emme refleksi yüksekti benimki doğar doğmaz emzik tuttu bide bıraktırması var boşver bence almıyorsa zorlamayın 🤦🏻♀️
Smyra58 Sasah1441 bende çok seviyorum bebeklerde emzik onun içinde çok zorluyorum :) dediğiniz gibi pek tatlı duruyor
Smyra58 deletedmom555 bebeğim Bebeğimin de emmw refleksi çok yüksek ilk bi ay emdi sonra almadı ben seviyorum ya hemde bi nevi susturucu gibi :)
Bninannesi Mom107 aynen ultra soft aldım başka bit şey almama gerek bile kalmadı çok güzel alıştı başarılı bir emzik bir takım daha alacağım hatta👍🏼