Smyra58 ahh bende ıkı tane aldım tutamadı agır geldı ve her agzınaverdıyımızde oguruyodu annemde kızdı bu ne bıcım emzık gıdın cocuga damaklı emzık alın dedı😂esım aldı wee damaklısını onu emıyo arada avent ı verıyorum fırlatıyo agzından 😂ıyı bı emzık emsın dedık ama oylece duruyo bıtanesı hıc kullanmadım