bisenakillisinzaten tek cocugun var 7 bucuk aylik 6 ay emzirdim emzirirken cezeratte isimli hapi kullaniyorum ek olarak da eşim prezervatif kullaniyordu. Şuan emzirmiyorum yazz dogum kontrol hapi ve prezervatif kullaniyoruz. Hamile kalmadan önce 2 sene yazz kullandim biraktigim ay hamile kaldim . Cok iyi bir hap öneririm ama ben yine de riske girmek istemedigim icin ikinci yöntem de kullaniyorum . Ikinci cocuk istemiyoruz Allah isteyene nasip etsin cocuklarimiza da saglik verisn