mavibahar1 bisenakillisinzaten hiç bir şekilde vücudumu, hormonlarımı, organlarımı bozamam. En başında eşime söyledim. Kendin korunacaksın dedim yoksa yok 🤨 Tamam dedi 🤷🏻♀️😏
Birdunyabircennetannesi bisenakillisinzaten Kocaya yanaşmamak 2 senedir doğum kontrol hapı kullanıyorum hormonlarımı düzenledi tam tersi Düzenli adet oluyorum😅 Kilo da yapmıyor keşke yapsa
Enerjikmom bisenakillisinzaten ben prezervatif artı spiral valla öyle yada böyle bi şekilde önlem git kordon bağlat en iyisi 😂😂karşıyım ama eşim izin verse hiç beklemem direk bağlatırım kordonumu
Dilaylaa bisenakillisinzaten ben bi kez taktırdım dört yıl önce felan galiba o zaman 4500 ödemiştim zamanı doldu çıkardık diğer koluma taktırdım çıkarttıktan sonra işte öbürünü çıkar bunu tak felan 8 bin ödedim yine bir sene olmak üzere