Kızlar merhaba yaklaşık 3aydır giderek artan bir vajina girişinde yanma hissi var özellikle adet dönemlerine yakın artıyor doktora gittim fitil verdi travazol verdi geçiyor bir kaç gün sonra tekrar geliyor sıcak havalarda artıyor acaba pişikmi dedim çünkü yürüyüş falan yapınca artıyor akıntım kaşıntı yok sadece yanma oda içimde değil vajina girişinde mantar olsa kaşıntı olurdu diye düşünüyorum ama şu iki gündür hiç duramıyorum yankısı hiç geçmedi ve dayanamıyorum ne krem ne de soğuk su rahatlatmadı parol atınca iyi geliyordu bugün oda fayda etmedi eşim de fazlasıyla rahatsız artık bu durumdan 3ay oldu lütfen yardımcı olur musunuz başına gelen varmı siprial taktırdığımdan beri vardı ama şu 3aydır dayanamıyorum artık