3 ay 10 günlük bebeğim sürekli ağzına bişiler götürüyor ve hırsla yiyor parmağımı veriyorum deli gibi ısırıyor sinirleniyor diş olabilir mi bilmiyorum ama eline gelen herşeyi ağzına sokmasını istemiyorum diş kaşıyıcı vermeli miyim en azından onun temizliğine dikkat ederm var mı öneriniz