Kızlar doğum yapalı 4.5 ay oldu hala regl olamadım. 2 3 gündür ara ara sancı girip çıkıyordu olacakmışım gibi ama hiç leke yok. Bugün sabah yumurtalıklarımda çok sancıyla uyandım yerimden kalkamadım sıcak su torbası koymadan. Şuan azaldı ama bacaklarıma vuruyor ağrı. Acaba ne ağrısı bu