MinikPandam_ bizde vantilatör var eh işte idare eder hiç yoktan iyidir 😂 buzlu klima pek işe yaramadı iade ettik vantilatör daha iyi ona göre, kızımı günde 3-4 kez falan duşa sokuyorum su ile oynadığı oyunlar hariç gece de salonda yatıyoruz vantilatörun karşısında artık çünkü diğer odalar daha çok sıcak oluyor 🥵