berbatbiranne Selam kızlar 21 aylık kızım Lego oynamıyor. Göstertiyorum teşvik ediyorum ama yek istediği benim birleştirdiğim parçaları sökmek . Nedendir acaba ?
Laydaren berbatbiranne Sevmiyor olabilir. Ben de bir heves oğluma aldım kendim oynuyorum🙃 içinden gelirse oynuyor gelmezse oynamıyor. Parçaları sökmek de bir oyun onun için 😊
Biz3kisiyiz_ berbatbiranne benim kızım da oynamıyor hiç bir zaman da sevmedi 🤦♀️ belki ilerde sever umuduyla saklıyorum 😂 genel olarak masa başı aktivitelere pek sevmiyor bizimki