Eylulkaran Merhabalar.. bebeğim 1 yaşına girdi fakat 6. Ayından itibaren 6-18 aylık emzik veriyorum kabul etmiyor. Her seferinde önünde bulunduruyorum ara sıra veriyorum ama alıp 2-3 saniye sonra atıyor. Hekimimiz bi sorun olmayacağını söylemişti ama yine de endişeleniyorum ortodonti gibi sorunlar olabilir diye. Yaşayan oldu mu nasıl çözüm bulabilirim. Philips avent ultra air kullanıyoruz bu arada 6-18 de aynısıydı.
askbebegimmbenim Eylulkaran malesef 8 Ay 5 günlük bizimkide kabul etmiyor ne yaptıysan Philips avent soft 6 28 aylığı istemiyor. 0 6 ay kullanıyor
Hayymoomm Eylulkaran benim kızım da öyle bizde philipsin bu silikon emziği varya onu almıştık doğmadan 0/6 meğer onlar sadece 6 aya kadar varmış 6/18i yokmuş mecbur başka emzik aldım yine philips ama yok tutmuyor ½ emiyor atıyor gece uykuluyken vermeyi dene ben çok uykusu varken verdim öyle tuttu ama sabah attı yine
KLORAK Eylulkaran valla ben emzik isterse 0-6 veriyorum 15 aylık şuan en azından daha küçük, ne gibi sorun olabilir ki? Bilmiyordum Sadece uykuya geçerken emzik veriyorum sizde öyle yapın bence o zaman bi zararı olacağını sanmıyorum
Eylulkaran askbebegimmbenim ne yapıcaz ya benim aklıma küçük emziği minikçe kesmek geldi bıraktırırken yaptıkları gibi, mecbur kalırsa alır belki diğerini
Eylulkaran selmapiskin07 hekiminiz ne diyor sorun olur mu acaba bizimki olmaz dedi ama yine bu kontrol de danışacağım
Ooozzzgggeee Eylulkaran ben komple bıraktırmayi da düşündüm ama uykuya geçişler de ve gece uyanınca istiyor zor olur şuan gibi
Eylulkaran KLORAK bizde aynı şekilde uykuya geçişte kullanıyoruz sadece, bir de arada krize girerse :))
Ooozzzgggeee Eylulkaran yaaa yemin ediyorum geçenlerde ben de böyle post açtım ve şuan yazdıklarınız resmen bizi anlatıyor.. Benim kızım da 1 yaşına girdi hala o küçük emziği emiyor (0-6ay olan) 6-18 almıştım hazırdı zaten aynı marka ama asla kabul etmiyor öğürüyor sanırım büyük geliyor almak istemiyor ben de ne yapacağımı şaşırdım sorun olursa die korkuyorum açıkçası doktora sormak hiç aklıma gelmedi yaa napcaz biz
Eylulkaran Ooozzzgggeee aynen öyle bide 2 kutu almıştım öyle kaldı. Nerdeyse emzik bırakacağız yazık oldu. Aşı için gittiğimizde doktora tekrar danışır bilgilendiririm buradan 😇
Eylulkaran Ooozzzgggeee bende düşündüm ama geceleri hala uyanıyor bu sefer hiç dalamaz diye korkuyorum.
Ays21 Eylulkaran aynı durumdaydık kızım 21 aylık 0-6 ay Philips avent emzik kullanıyodu 6-18 asla sevmedi. Ama geçenlerde kaybettik açıkçası yeniden 0-6 sipariş vermedim. 6-18 ay olanı verdim dedim tutarsa tutar tutmazsa da emziği bırakmaya başlarız. Velhasıl o uykusunda agzına aldı bıraktı aldı bıraktı derken elinde uyudu sonra dedim belki böyle böyle bırakırız emziği ama yok alıştı 2-3 güne 🤣 dolayısıyla zorunlu olarak 0-6 ayı bırakmış 6-18e alışmış olduk.