Merhaba hanımlar,
Bebeğim kısmetse aralık sonu Ocak başı gibi doğacak ama sıcak memlekette yaşıyoruz sadece rüzgar ve yağış bazen fazla oluyor klimayla ısınıyoruz bir çocuğum daha var ama yaz bebeğiydi ince uzun kollu zıbınlar giydirmiştim zamanında şimdi Kiş bebeğine özellikle dışarıda ne giydireceğim diğer çocuğumu da gezdirmem gerek haliyle çok dışarı çıkıcam Allah izin verirse son olarak kanguru kullananlar oldu mu marka tavsiye eder misiniz. ( mümkünse milyon dolar olmayanlardan 😂)