seyma2565_ Kızlar merhaba 2 3 kutu mama almıştım arabada unutmuşuz birkaç saat sıcakta kalmış bozulmuş mudur hepsi de kapalı kutu açılmamıştı
seyma2565_ Yagmursaad sürekli kullanmıyoruz ama anlarım herhalde en kötü tadına bakarım diye düşündüm teşekkür ediyorum cevap veren herkese 🌸