İyi günler anneler bi fikri olan varsa bilgilendirirse sevinirim bebeğim doğduğundan beri hipp içiyordu doymadığından şüphelenip 1 hafta önce aptamil prosyenoya geçtim ilk gün kötü kokulu gaz ve kaka yapıyordu sürekli kıvrandı gazdan ve sonra sürekli kaka yapmaya başladı dün tekrardan hippe geçtim fakat bu sabah kalktığımda kakasında mukus ve kan vardı hemen doktoru ile konuştum besin alerjisi olabilir dedi şuan da hala hippe devam ediyorum ama her mama sonrası kaka yapıyor ve hala kan var böyle bir durum başına gelmiş olabilir mi doktor mama değişikliği bağırsagını yorup tahriş etmiş olabilir dedi ama çok moralim bozuk pazartesi çocuk gastroya götürcem ama bir türlü içim rahat etmiyor