ayseninminnosu yasak değil uçak altı bagaja koyabilirsiniz ama kabin e almazlar parfüm falan 1 lt lik şişelerde sıvı alabiliruolar hatta ,bebek arabası alacaksanız uçak kapısına kadar onunla gidiyorsunuz ordan alıyorlar inince hemen veriyorlar . Bebeğinizin pipetli suluğu varsa kapağını açık bırakın çünkü basınçtan acar açmaz her yere su fışkırıyor tecrübeyle sabit 😅 uçak içi çok soğuk oluyor klimalardan siz kapatsanız bile diğer insanlar kapatmıyor kalın şeyler alın oyalamak için kesinlikle oyuncak alın uçak kalkış ve iniş zamanlarında bişey yedirin içirin emziriyorsanız emzirin kulakları çok ağrıyor 🤦🏻♀️ Onun dışında bişey yok iyi yolculuklar ☺️