nazlimom_ Yarın otele gideceğiz adetim erken oldu😭 tampon hiç kullanmadım nasıl kullancam kaç saatte bi değiştireceğim bide ipi varmış içine kaçma ihtimali varmı😂 kullananlar yazabilir mi
limonzeytinmom nazlimom_ ayyy bende gecen ay havuza gidicem diye kullandım hiiiiiiç beceremedim içime de sinmedi girmedim. Bugünde regl oldum yarın denize gidicez büyük ihtimalle sadece güneşlenicem 🤣 Tampon benı cok rahatsız etti ki en incesini yerleştirdim 😵💫
Yelda35 nazlimom_ ipi içinize kaçmaz 2 saate bir mutlaka değiştirin vajina genişliğine ve adet yoğunluğuna göre boyut alın. Yere çömelip orta parmakla iktirin rahminize ama iyice iletin girişte kalırsa rahatsız olursunuz. İp dışarıda mi kontrol edin. Çıkarırken çömelip ipi çekin pıt çıkıyor
Yelda35 2tosbikannesi tüm marketlerde var getirde bile Çar o.b marka ama dediğim givi kanama yoğunluğuna göre alın ben mesela büyük aldım çok kanamam geldiği için tahim içi geniş olduğundan o bile bana büyük geldi normal olanı alabilirsiniz