Dondurmalikahve Dilaradeniz Benim oğluma okula kayıt yaptırmadan çıkmıştı geçen sene anaokulu bu yıl hem anaokulu hem anasınıfı
Dilaradeniz Dondurmalikahve bizim uzak bi okula çıkmıştı geçen gün yakın okula gidip kayıt aldırdım. Daha girilmesi demekki bizim form doldurup ücretini verdik sisteme girilmedi daha demekki
Yelda35 Dondurmalikahve işte dediğim gibi yaş tutmayınca böyle oldu demekki kayıt onaylandı ondan çıkıyor sanırım
Dondurmalikahve Dilaradeniz Belki de ben hiç kaydettirmeden çıkmıştı artık ya sistem mı değişti bilmiyorum değişik işler 🤷
Tubasahra Yelda35 Evrak bilmiyorum dedigim gubi 3 form verildi.Biri isim soyisim vs. Biri aile de ulasabilcek numaralar.Biri de verilcek ücreti kabul ettigimize dair belge.Okul ismi olarak arastirirsaniz belki bilen cıkar
Dondurmalikahve Yelda35 🤷 Benim oğlum 2019 doğumlu geçen yıl 4,5 yaşında hiç okula gitmeden sistemde adı çıktı valla sistem ki değişti artık bilmiyorum. En iyisi okula gidip sormanız