Evet tamda bu ,
Annelik fedakarlık sabır ve kocaman sevgi demek
Benim bebegimde çok zor bir bebek ,
Bu zor zamanlar hiç geçmeyecek gibi geliyor ama
Bitane daha oğlum var büyüttüm ordan biliyorum
Geçiyor hatta size arkadaş oluyor
Sadece biraz daha sabır inşallah herşey yoluna girecek🌺