Merviannecik Bebeğim 9.5 aylık çok şükür tatlı bir bebek ama sürekli ilgi oyun istiyor hiç durmuyor .Geceleri çok sık uyanıyor.Diş çıkarma zamanı çok huysuz oluyor. Bu ara hep elinden tutup yürütelim istiyor hiç durmuyor. Bazen bende telefon vermek istiyorum çok yoruluyorum. İşe dönmeme şurada 1 ay kaldı .Hem iş hem ev hem bebek düşünürken bile stres oluyorum tatile odaklanamıyorum .Annelik demek bu mu?Hep sabırlı olmak peşinde koşturup yorulmak bir ömür böyle mi geçecek
Rumeysaden Merviannecik şöyle büyüdükçe geçiyor kızım 2 yaşında evet ilgi istiyor ama arkadaş gibi boyama yapıyoruz oyun oynuyoruz bence büyüdükçe bunlar zoruna gitmemeye başlıyor iyice yurumeyi öğrendiğinde çok rahatlıyorsun merak etme sabirli ol geçicek ama annelik zor tek bedende iki kişi yaşıyor gibisin
aleksandralarossa Merviannecik kız 9.5 da böyleysen 2 yaş sendromunda vs napcan otur şükret özliceksin bu günleri
Melovealp Buraları ne sanıyordun bacım rio karnavalımı?? Evlat bir ömür boyu sorumluluk,bir ömür her yaşında yeni birşeyle tanışacağın bir insan.Dünyaya bir insan getirdik elbette zorlanacağız annelik böyle birşey.
Merviannecik Melovealp:)))güzel benzetme doğru da ne bileyim bu kadar zor olduğunu. 2.çocuğa asla diyorum gerçi eşime kalsa 3 yıl en fazla 4 yıl
Bakbenanneoldum Sağlıklı olsun da zorlanalım . Her zorlandığımda ben im aklıma hastanede kan alırken ağlaması sarılıkken uyanmaması atesi varkem halsizliğği vs vsgeliyor . Canım o benim biraz zorlasa nolurki uyuyup uyanınca bütün yorgunluklar geçmiyormu 🥺 linçlemek için söylemiyorum siz de bunları düşünerek sabır katsayınızı artırabilirsiniz biraz diye söylüyorum
Merviannecik Bakbenanneoldum ne kadar tatlısınız çok teşekkür ederim öyle tabi geçecek bu günler bugün için çok pişmanım
Melovealp Merviannecik ikinci çocuk için delirmiş olmam lazım sanırım:)Bana da 1 yeter. Kocam hamile kalıp doğurup birde bakacaksa kendi yapabilir benden bu kadar ✋🏻
minelsmomm Ya bırakın peşlerinden koşturalım yorulalım ağlayalım sızlayalımmm. Ne evlat hasretiyle yanıp tutuşanlar var. Her seferinde şükür ya rabbi diyip ilgileniyorum sıkılsam da yıpranmış olsam da. Allah herkese iyi sabırlar versin.😂😂