esmanr Bu durumdan geçen yada olan oldu mu ? Yarayı yakmayı düşünüyor doktor daha önce yaktıran donduran var mı nasıl izlenim yaptınız ?
esmanr barbiee_ şiddetli karın ağrısı sonra aşırı ağrılı akıntım oluyordu enfeksiyonum vardı ondan olmuş
berna52 esmanr burda çok okudum bende olmadı ama basit bir işlem olduğu söyleniyor, gerekli gördüyse yaptırın geç kalmadan. İleri de başka sonuçlara sebep verir Allah korusun.
esmanr berna52 evet ama yaktıktan sonra tekrar açılma oluyormuş dondurmak daha iyi diyorlar bilemedim