Herkes e merhaba oglum 1 yasinda emziriyorum.dunden beri sol gogsumde agri oluyordu bugun fark ettim kahverengi yerde bir cm kadar sislik var. Tikaniklik nedeniyle kahverengi kisimda sislikle hic karsilasmamistim oluyor muboyle basina gelen var mi? Disardan belli oluyo sislik