Biz hala beraber yaşıyoruz hamileykende beraber oturuyorduk hamileyken pek yararı olmadı çalışıyordu hatta akşam gelince çayını felanda ben verirdim kendi yaptigi yerdim doğumdan sonra hastaneye felan geldi bana baktı orda eve gelincede ilgilendi sağolsun ama eve gelince geceleri çok zor oldu kalkarken felanda zorlandım baya eşim sagolsun yardımci olmadı bende kendini kaldirmadim sonra tekrar işe başladı şuan tek ilgileniyorum