canimanne06 Çocuğumla hiç ilgilenesim yok kendi kendine oynuyor tabi bensiz hemen ağlıyor yanında aynı odadayım bugünden sonra düzelir miyim iyi hissetmiyorum kendimi 2 buçuk yaşında bu arada