penyyy ama öğlen çok zor yemek yedi ağlama krizine girdi yemedi.
Alışacak. Ekran sadece konuşmadı için değil genel anlamda da zararlı zaten. En geç 3 gün sabredersiniz sonra alışır ama yemeği önüne koyunca yemiyorsa da üstelemeyin. Oyuncak koyun önüne ya da sulu etkinlik yapın mesela, onunla oyalanırken yesin. Öncesinde hep bir şeyler onu oyaladığu için bu süreçte sıkılır muhtemelen. Bizim doğduğundan 0 ekran ama benim kızım da bazen sıkılıyor. 1 su bardağı koyuyorum önüne, 2 tane de çay bardağına çeyrek su dolduruyorum, o bardakları birbirine aktarırken ben de yemeğini yediriyorum mesela.