Kızlar bende yıllarca olan idrar yolu enfeksiyonu doğumdan sonra yine tekrarlandı dün akşamdan beri tuvalete gitmeye korkuyorum öyle bi yanıyor ki dün gece dut kurusu yaptım içtim yedim ama fayda etmedi bide emziriyorum antibiyotik alabilir miyim sizce bide evde üremişim toz şaşe var emzirirken içebilir miyim