crybaby Kızlar doğumda çok yıprandım gitmek istemiyorum kontrole hastaneden çok sıkıldım bide uzun süre hastanede kaldık doğumdan sonra. İlla kontrole gitmek gerekiyor mu siz gittiniz mi?
Winxclub52 crybaby bn gittim sezeryan oldum gidin bnce yani baktırmak iyidir ilk önce de normal doğum yapmaya çalıştım ama nasip olmadı
yamaniskom crybaby evet doğumdan 10 gün sonra gittim birde 40ım çıkınca gittim. Bence gidilmeli kesinlikle hem değerlerinize bakıyor hem alttan muayene oluyor bi sıkıntı var mı yok mu bakılıyor
cimcime1018 crybaby 1 haftalıkken bide 40 günlükken görünmüştüm doktora. Bence gerekli ne kadar korksaniz da gitmelisiniz sağlık şakaya gelmez
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala crybaby 40′tan sonra gittim ama ilk doğumdan sonra gitmedim sanırım , hatırlamıyorum, 2.de gittim
153s34 crybaby 11 ay oldu dogum yapali hala gtmedim 🥲 smdide giidnce bsey ckarsa diye korkumdan gidemiyorum. İki ucu .. degnek 🥲🥲🥲
limonzeytinmom crybaby ben 2 normla dogum yaptım ikisinde de gititm ama 10 gün sonra gel dediler ben 25 gün sonra falan gittim 🤭
derinsmayko crybaby ben sezaryenle doğum yaptım ve gitmedim. Doktoruma sordum hatta ne zaman geleyim diye ağrın yada başka bir sorunun yoksa kontrole gerek yok demişti.