Benim kızımın öyleydi gecmeyeb bir pişik sonrak asıntıya dondu sivilce tarzı seyler cıktı travazol ne kullandıysam gecmedi cocuk uyuyamıyordu gece bile uyanıyordu aglıyordu
Sonra hamazinc %5.35 ve trosyd kremi sabah öglen aksam parmagıma birax ondan biraz ondan akıtıp karısıtırıyordun sürüyordum asla cisinin dolmasına musade etmiyordum bezine pamuklu suyla altını sılıyordum yada belden asssgı duru suyla yıkıyordum asla kendi sampuanını bile sürmüyordum 5 gün kullandım gecti