Merhaba kızlar 10 aylık bir bebeğim var bugün hafif öksürüp hapşırmaya başladı 🥺 başlarda gıcık falan zannettim ama akşama doğru iyice sıklaşmaya başladı ilaç vermek istemiyorum ki evimizdede calpoldan başka bir ilaç yok 🤷🏻♀️ Bi yerde zeytinyağını ve pekmezi bir taşım kaynatıp içirildiğinde iyi geldiğini duymuştum sizler ben önerirsiniz? (Daha ilk evresinde olduğu için belki iyi gelir)