ZeydsMom evet bazı bebekler zor bırakıyor iyce alışıyolar çünkü. Benim ilk çocuğumda biraz fazla dinledi sanırım 7-8aylıkken bırakmıştık ondada çok hatırlamıyorum ama ilk 3ay dinlememişti 3.aydan itibaren başlamıştık onda. Şimdi kızımda 1aylıkken başlayıp 4ay olmadan bıraktık. Oğlumda anne karnında ki sesi sevmişti, hep onu açıyorduk o daha beterdi faşır fuşur tuhaf tuhaf sesler🤪😅