Bana göre bu ekran meselesi aileyi ilgilendirir. Nasıl bir eğitim verdiğiyle alakalıdır. Ben oğlumda izliyorum, fakat eğitici şeyler açıyorum beraber izleyip sayıları müzikle bakarak sayıyoruz . Trt çocuk bile bazen cisimleri gösteren yarışmalar programlar yapıyor , izletiyorum, sonra kapatıp cisimlerin kelimelerin olduğu kitaplarını veriyorum eline, hayranlıkla ve birşeyler kekeleyerek kitabı elinden bırakmıyor. Bende ona okuyorum, gösteriyorum. Oğlum 10 aylık, herşeyi tanıyor biliyor. Hiç bir anne çocuğuna kötü birşey olmasını istemez. Oturtupta oğluma beyaz dizi magazin izletmiyorum. Hatta eğitim videosu bitince oğlum tv den başını çevirip sadece bana bakıyor ve kitaplarına oyuncaklarına. Onu böyle ben alıştırdım. Kimsede karışamaz . Sizde ne yaparsanız en iyisini yaparsınız bir anne olarak. Annelik duygularınızı kullanın. Bende yemek yedirirken sayıların videosunu açıyorum. 1,2,3 karpuz, 1 şeker 2 şeker vs gibi şarkılar.. bunları izlerken yemeğini yiyor. Allah nazarlardan saklasın maşallah oğlumu gören şaşırıyor..