tazecikanne45 5 günlük bebeğim çok çiş yapmıyor 2_3 kere falan. Ama çok kaka yapıyor. Kaka doygunluk belirtisi mi?
tazecikanne45 tazecikanne45 emmesi çok iyi aktif emiyor. Sağdığımda 40-50 ml süt var iki memede. Yeterli olur mu
Denizinannes1 tazecikanne45 sıcaklarda normal terliyerek atıyor olabilir kaka yapıyorsa doyduğunun belirtisi ayrıca sütünüz gayet yeterli kimseye demeyin nazar olursunuz maşallah stres yapmayın
Uykusuzhergeceeee tazecikanne45 saat başı emzirin. Terliyorsa o şekilde de atıyordur kakası da normalmiş zaten
tazecikanne45 Denizinannes1 çok sağolun 2. Bebeğim ama tereddüt ediyorum. Ter olayı hiç aklıma gelmemişti çok doğru