dilarahlas Arkadaşlar bebeğim 36+5 te doğdu atak haftasını nasil hesaplamam gerekiyor bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi
aven dilarahlas bende cok arastirdim dogru olan olmasi gereken dogum tarihiymis 40 haftadan hesaplamamız gerekiyormus sanırım